مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-31سياسي

فعالیت های جهاددانشگاهی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است


جهاددانشگاهی با گسترش تحقیقات، شکوفایی استعدادها و استفاده از ظرفیت های موجود در سطح جامعه برای نیل به خوداتکایی و پیشرفت، - ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با گسترش تحقیقات، شکوفایی استعدادها و استفاده از ظرفیت های موجود در سطح جامعه برای نیل به خوداتکایی و پیشرفت، تحقق اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می کند.

مهران اوچی اردبیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این ایام به عنوان دهه پاسداشت و یادبود خاطرات انقلاب اسلامی و حیات ملت ایران، یکی از حساس ترین مقاطع نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین انقلاب های دنیا در نیمه دوم قرن بیستم اظهار کرد: انقلاب ما با رهبری بی بدیل امام(ره) و خواست و حمایت مردم در فضای مادی و دو قطبی آن روز با تکیه بر ارزش های معنوی و دینی به پیروزی رسید.

رییس جهاددانشگاهی اردبیل دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای چهلمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی برای نسل حاضر عنوان و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، شور، نشاط، اعتماد و امید را در جامعه افزایش خواهد داد.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه کشور ایران با ماهیت دینی، استکبارستیزی و مردمی بودن، در مقابل انواع توطئه های فرهنگی، نظامی و سیاسی استوار است، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های جهاددانشگاهی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است

فعالیت های جهاددانشگاهی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است