مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-31سياسي

بهره برداری از مقبره پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران در دهه فجر


سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد اعلام کرد: مقبره پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران استاد مهدی آذر یزدی در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/یزد سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد اعلام کرد: مقبره پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران استاد مهدی آذر یزدی در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می رسد.

سید ابولفضل کشفی از بهره برداری و افتتاح چند طرح عمرانی منطقه چهار شهرداری یزد همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: یکی از این طرح ها مقبره استاد مهدی آذر یزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان است.

وی با اشاره به این که استاد آذر یزدی از مفاخر بزرگ ایران زمین است، افزود: مقبره استاد مهدی آذریزدی در مساحتی حدود 80 مترمربع و ارتفاع شش متر و 110 متر دیوار چینی از سوی اداره عمران منطقه چهار در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.

کشفی ابراز کرد: برای ساماندهی و ساخت مقبره استاد مهدی آذر یزدی اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد همچنین گفت: بوستان الزهرا واقع در خیابان گلستان شرقی از دیگر طرح هایی است که در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این بوستان به متراژ سه هزار و 800 متر مربع مراحل پایانی عملیات عمرانی را طی می کند و هزینه اجرای آن مبلغی بیش از 20 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مقبره پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران در دهه فجر

بهره برداری از مقبره پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران در دهه فجر