مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-31سياسي

دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات فعال شود


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر فعال شدن فعالیت کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تأکید کرد و گفت: امیدواریم در این دوره بتوانیم به اهداف مدنظر قانونگذار در این حوزه دست پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیست و هفتمین جلسه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و نخستین جلسه کمیسیون با ریاست محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ امروز یکشنبه دهم بهمن ماه در محل این وزارتخانه برگزار شد.

وزیر فرهنگ در ابتدای این جلسه در خصوص اهمیت و جایگاه والای این کمیسیون گفت: کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، مجموعه مغتنمی برای نظام به شمار می رود که بر اساس قانون به تصویب رسیده است و تحقق اهداف ترسیم شده آن لازم الاجرا است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از سال ها تلاش دبیر سابق کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در خصوص حضور فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ به عنوان دبیر جدید این کمیسیون گفت: آقای مهدی پور از چهره های باسابقه و شناخته شده اهالی رسانه محسوب می شود که امیدواریم با توجه به انگیزه های قوی که ایشان برخوردار است، کمیسیون و دبیرخانه آن فعال تر از گذشته عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات فعال شود

دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات فعال شود