مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-31سياسي

پاسدار انقلاب با آرمان های امام (ره) پیش می رود


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: زمانی که امام خمینی (ره) فرمودند که ما انقلابمان را به تمام دنیا صادر می کنیم برخی کوته فکران داخلی به امام خرده گرفتند اما پاسدار انقلاب با آرمان های امام (ره) پیش می رود و شهیدان مدافع حرم برای .

- ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: زمانی که امام خمینی (ره) فرمودند که ما انقلابمان را به تمام دنیا صادر می کنیم برخی کوته فکران داخلی به امام خرده گرفتند اما پاسدار انقلاب با آرمان های امام (ره) پیش می رود و شهیدان مدافع حرم برای صدور انقلاب مرزها را درنوردیدند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی شب گذشته 10 بهمن 1401 در مراسم رونمایی از کتاب لبخند ماه که خاطراتی از زندگی شهید جاویدالاثر مدافع حرم الیاس چگینی است در سازمان تبلیغات اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: آنچه در این کتاب آمده همه شهید الیاس ما نیست بلکه یک لبخندِ ماهِ ما را به تصویر کشیده است و هزاران لبخند خلق شده او هزاران طلب ما از هنرمندان و نویسندگان و افراد خوش ذوق است که باید لبخندهای این شخصیت را احصا و به جامعه ارزانی کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رهبر فرزانه انقلاب با فرزندان بی بدیل و آماده به کار، نقشه دشمن را خوب شناخت و زمین نبرد را از ایران عزیز به دور دست ها برد؛ اما ما بر اساس احساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسدار انقلاب با آرمان های امام (ره) پیش می رود

پاسدار انقلاب با آرمان های امام (ره) پیش می رود