مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:512023-01-31سياسي

شکست خورده های سیاسی فکر می کنند با آب دهان نور خورشید خاموش می شود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام محمدعلی رضاپور، سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران صبح امروز در نهمین یادواره شهدای شهرک گلبرگ و ساحلی شمالی در مسجد علی ابن حسین (ع) شاهرود، با اشاره به تفاوت زندگان دنیایی و شهدا اظهار کرد: ویژگی اساسی شهدا نه فقط ایمان، بلکه وفای به عهد و ایمان و صداقت به قول هایی که به خدا دادند، است.

وی افزود: در آیات الهی، بیان شده عده ای شهید می شوند و عده ای منتظر هستند؛ مانند حاج قاسم سلیمانی و خداوند بر وعده خود صادق است و ما اگر در راه او بایستیم، خدا هم به وعده اش عمل می کند.

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران خاطرنشان کرد: شهادت مقامی است که انبیا به آن غبطه می خورد و خدا به قولی که به شهدا داده، عمل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه شهید رهرو می خواهد و گریه کن نمی خواهد، افزود: بیشترین تکرار در وصیت نامه شهدا، امر ولایت و بعد مسأله حجاب است.

رضاپور با اشاره به اینکه ملت به وصیت شهدا عمل کردند، ادامه داد: برخی در فتنه 1388 شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند؛ اما ملت بی نظیری که دشمن همواره از او سیلی خورده و غربی ها را شکست داده است، در میدان ایستاد و در اغتشاشات اخیر نیز باز عده ای علیه ولایت فقیه شعار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست خورده های سیاسی فکر می کنند با آب دهان نور خورشید خاموش می شود!

شکست خورده های سیاسی فکر می کنند با آب دهان نور خورشید خاموش می شود!