مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-31بين الملل

مشاور بلینکن: در زمینه طرح مشترک پدافند هوایی و موشکی در منطقه پیشرفت داریم


مشاور وزارت خارجه آمریکا فاش کرد، واشنگتن در چند هفته آینده با برخی کشورهای منطقه مذاکراتی را برای الحاق آنها به اجلاس نقب خواهد داشت.

- مشاور وزارت خارجه آمریکا فاش کرد، واشنگتن در چند هفته آینده با برخی کشورهای منطقه مذاکراتی را برای الحاق آنها به اجلاس نقب خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درک شولت، مشاور وزارت خارجه آمریکا در گفت وگویی ویژه با سایت خبری اماراتی العین افشا کرد که واشنگتن در چند هفته آتی با چند کشور منطقه رایزنی هایی درباره الحاق آنها به اجلاس نقب خواهد داشت.

درک شولت، رییس هیئت آمریکایی در نشست های اخیر اجلاس نقب به میزبانی امارات ضمن تشکر از امارات بابت میزبانی خوبش در این نشست ها گفت: ما به همکاری بیشتر با یکدیگر در راستای منافع ملت های منطقه امیدوار هستیم.

شولت در این گفت وگوی ویژه با اشاره به توافق به وجود آمده در نشست های ابوظبی در مورد طرح های عملیاتی برای امنیت منطقه گفت: مادر حال پیشرفت در زمینه طرح مشترک پدافند هوایی و موشکی منطقه هستیم.

مشاور وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد: نشست های اخیر ابوظبی علاوه بر میزبانی خوب امارات، نتایج خوبی داشت، اجلاس نقب جایی برای گردهمایی کشورهای دارای تفکرات مشابه و دغدغه های مشترک است و می تواند برای همکاری در طرح های عملیاتی در زمینه های مختلف توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور بلینکن: در زمینه طرح مشترک پدافند هوایی و موشکی در منطقه پیشرفت داریم

مشاور بلینکن: در زمینه طرح مشترک پدافند هوایی و موشکی در منطقه پیشرفت داریم