مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-31دانش

فصلنامه «سلامت در حوادث و بلایا» برای درج در اسکوپوس پذیرفته شد


فصلنامه «سلامت در حوادث و بلایا» متعلق به مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برای درج در اسکوپوس (Scopus) پذیرفته شد.

- فصلنامه سلامت در حوادث و بلایا متعلق به مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برای درج در اسکوپوس (Scopus) پذیرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر شکوفه احمدی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اعلام این خبر افزود: فصلنامه سلامت در حوادث و بلایا (Health in Emergencies and Disasters Quarterly) دارای درجه علمی - پژوهشی بوده و براساس گزارش های استنادی نشریات مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، جزو 20 نشریه برتر در حوزه علوم پزشکی کشور شناخته شده است.

وی افزود: فصلنامه سلامت در حوادث و بلایا با ارزیابی و توصیه هیات انتخاب و مشاوره محتوا (CSAB)، برای درج در پایگاه اطلاع رسانی بین المللی Scopus پذیرفته شد.

احمدی با اشاره به اینکه چهار شماره سالانه این فصلنامه، به زبان انگلیسی و به صورت آنلاین منتشر می شود، افزود: این نشریه با هدف ایجاد یک شبکه علمی و بستری آکادمیک برای اشتراک، انتقال و تبادل دانش در زمینه سلامت در حوادث و بلایا و تسهیل انتشار نتایج تحقیقات در بین مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلنامه «سلامت در حوادث و بلایا» برای درج در اسکوپوس پذیرفته شد

فصلنامه «سلامت در حوادث و بلایا» برای درج در اسکوپوس پذیرفته شد