مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-31اقتصادي

افتتاح 64 پروژه عمرانی در دهه فجر در نطنز


در ایام الله دهه فجر در شهرستان نطنز 64 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار نطنز گفت: در ایام الله دهه فجر در شهرستان نطنز 64 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

محمد عباس ظریفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این 64 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار و یکصد و 70 میلیارد ریال برای رفع مشکلات عمرانی و اقتصادی شهرستان نطنز به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه ها در 2 بخش دولتی و خصوصی شامل بخش های صنعت، مخابرات، آب شرب روستایی، سنگفرش، احداث و بهسازی شبکه برق است.

فرماندار نطنز گفت: برخی دیگر از این پروژه ها، تجهیز و توسعه شبکه مخابرات، گردشگری، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی و همچنین بهره برداری از 4 واحد صنعتی است.

وی درباره ضرورت گرامیداشت دهه فجر تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی مردم شریف ایران با وفاداری و صبوری خود دشمنان را در فتنه های اخیر ناامید کردند و امسال با شکوه تر از همیشه دهه فجر انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

ظریفی خاطرنشان کرد: پیشرفت و بالندگی نظام اسلامی به پشتوانه اعتماد و اعتقاد راسخ مردم به آرمان های انقلاب در حال رقم خوردن است و این حرکت به سمت فتح قله های افتخار ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 64 پروژه عمرانی در دهه فجر در نطنز

افتتاح 64 پروژه عمرانی در دهه فجر در نطنز