مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-31اقتصادي

ثبت نام از متقاضیان مسکن در قانون جوانی جمعیت فعال شد


رییس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت نام از متقاضیان مسکن استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در زنجان فعال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد کردلو، با بیان اینکه سامانه مذکور جهت ثبت نام از خانوارهای واجد شرایط از هفته گذشته در استان زنجان فعال شده است، گفت: در این راستا متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ 24 آبان 1400 باشد، می توانند با مراجعه به قسمت ثبت نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح های جامع حمایتی مسکن، گزینه متقاضیان دارای سه فرزند به بالا که بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فعال شده را انتخاب و سپس در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ابراز کرد: متقاضیانی که قبلاً فرم (ج) آنها قرمز بوده (یکبار از تسهیلات دولتی در بخش مسکن استفاده کرده اند) و همچنین دارای مالکیت شخصی می باشند, می توانند با ثبت نام در سامانه صرفاً برای بار دوم از امکانات دولتی در این بخش استفاده کنند.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان افزود: متقاضیانی که طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واجد شرایط هستند و در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، جهت بهره مندی از قانون مذکور می توانند وارد کارتابل خود شده و در قسمت مشاهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام از متقاضیان مسکن در قانون جوانی جمعیت فعال شد

ثبت نام از متقاضیان مسکن در قانون جوانی جمعیت فعال شد