مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-31سياسي

اجرای بیش از 400 برنامه دهه فجر در شهریار


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار از اجرای 400 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با همکاری پایگاه های بسیج و ادارات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سالن جلسات ناحیه عصر امروز برگزار شد، ضمن یاد شهدا اظهار کرد: عزت و شرف مردم ایران پس از سال ها پایمال شدن با پیروزی انقلاب اسلامی به آنها بازگشت و برنامه های مختلفی توسط دشمن جهت آسیب زدن به نظام وارد شد.

وی گفت: پس از 8 سال جنگ تحمیلی، تهدیدهای گوناگون و ترورهای مختلفی به کشور زدند اما با رهبری امامین انقلاب اسلامی جلوی این توطئه ها و آسیب ها گرفته شد و انقلاب اسلامی ماندگار شد.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار ادامه داد: با رهبری مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت کشور هستیم و حضور مردم در عرصه های مختلف نرم و سخت و ایمان و اعتقادات مردم انقلاب را به پیروزی رساند و پابرجا مانده که با ادامه این راه به تمدن نوین اسلامی خواهیم رسید.

  وی به برگزاری بیش از 400 برنامه در حوزه های بسیج، ادارات و سازمان ها و نامگذاری روزهای دهه فجر اشاره کرد و افزود: رژه اقتدار بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی، اعزام راهیان نور دانش آموزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 400 برنامه دهه فجر در شهریار

اجرای بیش از 400 برنامه دهه فجر در شهریار