مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:502023-01-31اجتماعي

بارش برف در سه محور مواصلاتی گیلان/ کلیه محورها باز است


مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به بارش 20 سانتی برف در محور بره سر - کلیشم، گفت: در دو محور اسالم - خلخال و پونل - خلخال نیز برف می بارد.

- غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در سه محور بره سر - کلیشم، اسالم - خلخال و پونل - خلخال هستیم.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور بره سر - کلیشم به 20 سانتیمتر رسیده است، افزود: ارتفاع برف در اسالم - خلخال به پنج سانت رسیده و محور پونل - خلخال نیز سفیدپوش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش پنج سانتیمتری برف در گردنه الماس، عنوان کرد: در گردنه کوهین محور رشت - قزوین شاهد بارش شدید برف هستیم.

نیک فهم همچنین از بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ترافیک در کلیه محورهای مواصلاتی استان در جریان است، اما در محور پونل - خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر انسداد فصلی داریم.

وی از رانندگان خواست برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و گفت: 60 اکیپ راهداری با 391 دستگاه انواع ماشین آلات برفروب در سطح محورها مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در سه محور مواصلاتی گیلان/ کلیه محورها باز است

بارش برف در سه محور مواصلاتی گیلان/ کلیه محورها باز است