مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-31سياسي

اخلاق و معنویت» در بیانیه گام دوم، چراغ راه سبک زندگی امروز ماست


بررسی و تبیین مقوله عطوفت و مهربانی در بیانیه گام دوم انقلاب همزمان با چهارمین سالگرد انتشار بیانیه به همراه ابعاد مختلف موضوع «عطوفت و مهربانی» در نشستی مورد بررسی قرار می گیرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت چهارمین سالگرد انتشار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جدیدترین نشست تبیین و معرفی بیانیه برگزار می شود.

مسئول برگزارکننده با اشاره به موضوع اخلاق و معنویت در گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دارای 8 محور اساسی است که در بین آنها، موضوع اخلاق و معنویت یکی از مهم ترین موضوعات آن است.

اهمیت این موضوع از این جهت است که مسئله اخلاق و معنویت پیوند خورده با مقوله مهم سبک زندگی بوده و به عنوان یکی از مهم ترین حلقه مفقوده های جامعه امروز ما مطرح است.

از این رو به نظر می رسد که درباره این محور مهم از بیانیه و شاخه های متنوع آن باید جلسات متعدد تبیین و گفتمان سازی برگزار شود.

وی ادامه داد: مرکز تبیین و گفتمان سازی اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت چهارمین سالگرد صدور بیانیه اقدام به برگزاری سلسله نشست هایی درباره مهم ترین محورهای بیانیه کرده و با تمرکز بر موضوع اخلاق و معنویت ابعاد مختلف آن را بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق و معنویت» در بیانیه گام دوم، چراغ راه سبک زندگی امروز ماست

اخلاق و معنویت» در بیانیه گام دوم، چراغ راه سبک زندگی امروز ماست