مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:402023-01-31اجتماعي

زلزله زدگان خوی نیازمند غذای گرم هستند


جهادگر هیأتی حاضر در صحنه زلزله خوی گفت: نیروهای جهادی و مردمی اولویت نخست را تهیه غذا برای افرادی که بیرون مانده اند، می دانند.

- هادی سعیدی فر جهادگر هیأتی حاضر در صحنه زلزله خوی 11 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت زلزله زدگان خوی، اظهار کرد: باتوجه به بالا بودن ریشتر زلزله، بیش تر تخریب ها به صورت نیمه کامل بوده و کم تر شاهد تخریب صد در صدی بوده ایم.

وی با بیان اینکه پراکندگی این زلزله زیاد بوده است، مطرح کرد: این موضوع موجب شده است تا نقاط مختلفی از این شهرستان درگیر زلزله باشد.

این جهادگر هیأتی حاضر در صحنه زلزله خوی از برودت هوا به عنوان یکی از چالش های اصلی وضعیت فعلی یاد کرد و گفت: همچنین به دلیل ترسی که در میان ساکنین این شهرستان به وجود آمده است، مردم حتی به خانه های سالم خود نیز مراجعه نمی کنند که این موضوع کمی روند خدمت رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر تلاش و فعالیت لازم در راستای خدمت رسانی به زلزله زدگان را انجام می دهد، عنوان کرد: طبق اعلام رییس جمعیت هلال احمر عمده ترین مشکل، مشکل گرمایش چادرها است.

سعیدی فر با بیان اینکه یکی از نیازهای اصلی این افراد اطعام است خاطرنشان کرد که جمعیت هیأتی می توانند با حرکت اربعینی این مشکل را رفع کنند و افزود: خوشبختانه جمعیت هیأتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله زدگان خوی نیازمند غذای گرم هستند

زلزله زدگان خوی نیازمند غذای گرم هستند