مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 20:502023-01-31اجتماعي

کاظمی: در ماجرای تعطیلی مدارس نگاه ساده انگارانه به تعلیم و تربیت شد


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در مسائل اخیر پیرامون غیرحضوری شدن مدارس در ارتباط با آلودگی هوا و یا صرفه جویی در مصرف انرژی، متاسفانه نگاه ساده انگارانه به تعلیم و تربیت شد و مدارس غیرحضوری شد که مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: دغدغه ارتقای کیفیت آموزش یکی از برنامه های اساسی در نظام تعلیم و تربیت است و همچنین تحقق عدالت آموزشی در این راستا قرار دارد.

وی با اشاره به آموزش غیرحضوری به علت بیماری کرونا، گفت: بعد از 25 ماه آموزش غیرحضوری در دوران شیوع بیماری کرونا در کشور، شاهد افت تحصیلی و تربیتی در دانش آموزان بودیم و برنامه ریزی برای جبران خلأهای ایجاد شده در دستور کار قرار گرفت؛ از جمله برنامه ها می توان به طرح تعمیق و تثبیت یادگیری که در تابستان گذشته اجرا شد، اشاره کرد اما جوابگوی بیش از دو سال آموزش غیرحضوری نخواهد بود چراکه ارزیابی های انجام شده حاکی از اثربخشی نزدیک به 60 درصدی این نوع از آموزش ها دارد.

کاظمی ادامه اداد: آنچه امروز بیشتر ملموس است، اثر تربیتی و رشد اجتماعی و سلامت دانش آموزان است که در دوران آموزش غیرحضوری آسیب دیده است و جبران آن بسیار دشوار است و نظام تعلیم و تربیت وظیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی: در ماجرای تعطیلی مدارس نگاه ساده انگارانه به تعلیم و تربیت شد

کاظمی: در ماجرای تعطیلی مدارس نگاه ساده انگارانه به تعلیم و تربیت شد