مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 21:502023-01-31اقتصادي

بهره برداری از 120 پروژه عمرانی و اقتصادی در آمل


120 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس حسینی شامگاه سه شنبه در نشست خبری اعلام برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری اظهار کرد: دهه فجر یادآور روزهای پرافتخار ایرانی اسلامی و ماندگارترین سند پیروزی و اقتدار در تاریخ ایران است.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به آغاز دهه فجر چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در ایام دهه فجر در شهرستان آمل بیش از 120 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتبار بیش از 300 میلیارد تومان افتتاح می شود و کلنگ چهار طرح به زمین زده خواهد شد.

وی با اشاره به بزرگترین طرح ها، به اجرای پروژه های صنعتی و تولیدی بخش خصوصی با سرمایه‎گذاری 53 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: پروژه های مخابراتی با اعتبار 24.

4 میلیارد تومان، 18 طرح هادی و زیرسازی آسفالت به میزان 12 هزار متر مربع با اعتبار 12 میلیارد تومان از سوی دولت به بهره‎برداری می رسد.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به افتتاح 4 هزار و 500 متر مربع فضای آموزشی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فناوری های نوین با اعتبار 48.

7 میلیارد تومان، یادآور شد: اصلاح هندسی میدان هزارسنگر با اعتبار 12 میلیارد تومان از دیگر پروژه های در دست اجرا است که نقش مهمی در کاهش ترافیک شهرستان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 120 پروژه عمرانی و اقتصادی در آمل

بهره برداری از 120 پروژه عمرانی و اقتصادی در آمل