مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 23:252023-01-31اقتصادي

پردیس نیازمند حق آبه است/ آزادسازی 280 هکتار از اراضی تماشا


رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس با بیان اینکه پردیس نیازمند حق آبه است، گفت: کل تولیدات پردیس به 47 هزار رو 940 تن می رسد و مبلغ کل این تولیدات حدود 756 میلیارد ریال است که تماما در 545 واحد تولیدی حاصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حسن دالوند رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس طی نشستی خبری ضمن تبریک دهه فجر، به تشریح وضعیت کشاورزی شهرستان پردیس پرداخت و اظهار کرد: شهرستان پردیس دارای 31 هزار هکتار اراضی کشاورزی است که 29 هزار هکتار آن جزء مناطق ملی و منابع طبیعی است، زیرا 85 درصد از وسعت پردیس در حوزه محیط زیست قراردارد.

وی گفت: با ساخت 11 فاز جدید مسکن مهر در پردیس شاهد افزایش جمعیت هستیم و پردیسی که طبق پیش بینی ها و آمار باید جمعیتی حدود 100 هزار نفر داشته باشد به حدود 500 هزار نفر رسیده است.

دالوند با بیان اینکه اراضی محدودی در بخش زراعی و باغات این شهرستان باقی مانده، تاکید کرد: این اداره نسبت به صیانت و حفاظت از این اراضی مصمم بوده و اجازه ساخت و ساز در این زمین ها را نخواهد داد.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس در خصوص عملکرد شهرستان پردیس در بخش کشاورزی، عنوان کرد: پردیس در بخش زراعت 32 هکتار زمین دارد که تولید 124 تن گندم، جو، ذرت و بیشترین تولیدات ما در حوزه کاشت علوفه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس نیازمند حق آبه است/ آزادسازی 280 هکتار از اراضی تماشا

پردیس نیازمند حق آبه است/ آزادسازی 280 هکتار از اراضی تماشا