مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-01سياسي

تحول در آموزش وپرورش از اساسی ترین برنامه های نظام آموزشی است


سند تحول بنیادین به عنوان یک سند مترقی نقشه راهی برای رشد و تعالی نظام آموزش وپرورش و از موفق ترین اسناد بالادستی است که باید آن را اجرا کرد.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: سند تحول بنیادین به عنوان یک سند مترقی نقشه راهی برای رشد و تعالی نظام آموزش وپرورش و از موفق ترین اسناد بالادستی است که باید آن را اجرا کرد.

احمد ذوالقدر شامگاه دیروز (11 بهمن ماه) در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان ابهر ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت امام علی (ع)، اظهار کرد: امروز تحول در آموزش وپرورش، یکی از اساسی ترین برنامه های نظام آموزشی کشور است از این رو سند تحول بنیادین به عنوان یک سند مترقی نقشه راهی برای رشد و تعالی نظام آموزش وپرورش و از موفق ترین اسناد بالادستی است که باید آن را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای سند تحول در زمینه عبادی، دینی و اخلاقی دانش آموزان است که توجه ویژه به این حوزه می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد، اضافه کرد: رفتار معلم نیز در شکل گیری تربیت دانش آموزان نقش اساسی دارد، لذا نظارت مستمر بر مدارس از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه وجود داشته باشد.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه حرکت آموزش وپرورش باید بر مبنای سند تحول باشد و در این مسیر همه باید همکاری لازم را داشته باشند، عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در آموزش وپرورش از اساسی ترین برنامه های نظام آموزشی است

تحول در آموزش وپرورش از اساسی ترین برنامه های نظام آموزشی است