مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-01اقتصادي

توسعه همکاری شرکت شهرک های صنعتی با جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاری های مشترک شرکت شهرک های صنعتی و جهاد دانشگاهی این استان با هدف ارتقای دانش و مهارت مدیران و شاغلین واحدهای صنعتی توسعه می یابد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاری های مشترک شرکت شهرک های صنعتی و جهاد دانشگاهی این استان با هدف ارتقای دانش و مهارت مدیران و شاغلین واحدهای صنعتی توسعه می یابد.

سهیل مرادی نژاد در این دیدار افزود: ارتباط دانشگاه و صنعت با تعریف برنامه های توسعه ای راهبردی و ریل گذاری شود و دانشگاه ها به دنبال یافتن نیازهای بازار صنعت و ارائه راه حل علمی برای حل نیازها و مشکلات باشند.

در این زمینه جهاد دانشگاهی و مراکز فنی و حرفه ای که فضای علمی را درکنار فضای عملی و مهارتی بخوبی تلفیق کرده اند و فارغ التحصیلان آن مهارت عملی در رشته تحصیلی علمی را توامان دارند و در این میان به عنوان کمک کار و واسط میان صنعت و دانشگاه عمل کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از محصولات که در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان تولید می شوند، تامین کننده بخشی از نیاز های استان هستند که معرفی و اطلاع رسانی این ظرفیتهای استان ضروریست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری شرکت شهرک های صنعتی با جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

توسعه همکاری شرکت شهرک های صنعتی با جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد