مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-01اجتماعي

بارش برف سنگین برق 56 روستای کردستان را قطع کرد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از خاموشی برق در 56 روستای این استان به دلیل بارش سنگین برف در برخی نقاط استان کردستان و مسدود شدن مسیرهای مواصلاتی خبر داد و گفت: - ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از خاموشی برق در 56 روستای این استان به دلیل بارش سنگین برف در برخی نقاط استان کردستان و مسدود شدن مسیرهای مواصلاتی خبر داد و گفت: از شب گذشته تاکنون شبکه برق 49 روستا وصل شده و تلاش برای اتصال مجدد 7 روستای باقی مانده همچنان ادامه دارد.

هیوا لهونیان در گفت وگو با ایسنا از قطع برق چند روستای استان به دلیل بارش سنگین برف خبر داد و گفت: بارش سنگین برف طی شبانه روز گذشته و عدم دسترسی به برخی مناطق دور افتاده و کوهستانی به دلیل مسدود بودن راه های مواصلاتی، منجربه قطع شبکه برق در 56 روستای استان شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این مدت در شهرستانهای سقز، بیجار، سروآباد، مریوان و کامیاران هیچ خاموشی به ثبت نرسیده است، افزود: در مجموع تاکنون شبکه برق 49روستای در مواجه با قطعی برق پایدار شده و مجدد به شبکه سراسری متصل شده اند.

لهونیان با اشاره به اینکه در حال حاضر شبکه برق 3 روستای هولیه، حسین آباد و کنگره در شهرستان قروه به دلیل مسدود بودن راه های دسترسی همچنان قطع می باشد، اظهار داشت: روستای حیدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف سنگین برق 56 روستای کردستان را قطع کرد

بارش برف سنگین برق 56 روستای کردستان را قطع کرد