مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-01سياسي

حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه هایی که به نوعی از قانون بودجه کل کشور استفاده می کنند از حقوق کسب شده ایثارگران محسوب می شود و سال آینده هم این حکم به قوت خود باقی است.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه هایی که به نوعی از قانون بودجه کل کشور استفاده می کنند از حقوق کسب شده ایثارگران محسوب می شود و سال آینده هم این حکم به قوت خود باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پاسخ سؤالی درباره تکرار چنین حکمی در لایحه بودجه 1402 افزود: این حکم قانونی همچنان به قوت خود باقی است و دستگاه های اجرایی و اداری سال 1402 هم به تبدیل وضعیت ایثارگران باقیمانده خود مکلف هستند.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: تاکنون 150 هزار ایثارگر مشمول در دستگاه ها تبدیل وضعیت شده اند که نام و مشخصات 60 هزار از این تعداد در سامانه سازمان امور اداری استخدامی ثبت شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستگاه هایی که تاکنون کمتر به این حکم قانونی عمل کرده اند هشدار داد و گفت: این حکم قانون منتفی نمی شود مگر آنکه دایره شمولش تغییر یابد و بر همین اساس بی اعتنایی دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد

حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد