مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-01فرهنگي

سیامک صفری، مجید صالحی و بهرنگ علوی دوباره نامزد می شوند؟


سیامک صفری با 2 بار نامزدی ، مجید صالحی و بهرنگ علوی با یک بار نامزدی در جشنواره فیلم فجر، از بازیگرانی هستند که در اولین روز این رویداد، فیلم هایشان به نمایش درمی آید و همچنین حسن معجونی بازیگری که توانایی اش در تئاتر و سینما اثبات شده است در «استاد» حضور دارد.

- سیامک صفری با 2 بار نامزدی ، مجید صالحی و بهرنگ علوی با یک بار نامزدی در جشنواره فیلم فجر، از بازیگرانی هستند که در اولین روز این رویداد، فیلم هایشان به نمایش درمی آید و همچنین حسن معجونی بازیگری که توانایی اش در تئاتر و سینما اثبات شده است در استاد حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید صالحی دو سال قبل با فیلم برف آخر در جشنواره فجر حضور داشت که نامزد دریافت جایزه سیمرغ نقش مکمل مرد شد و اما سیامک صفری که با فیلم دفاع مقدسی شماره 10 امسال در جشنواره فیلم دارد، آخرین بار سال 1398 با خون شد مسعود کیمیایی در جشنواره شرکت کرد و پیش تر دوبار نامزد دریافت سیمرغ شد، یک بار در سی و سومین دوره جشنواره ی فیلم فجر برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مرد شد و یک بار هم برای فیلم آخرین بار کی سحر رو دیدی؟ برای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد کاندیدا بود اما هیچ وقت به سیمرغ دست نیافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیامک صفری، مجید صالحی و بهرنگ علوی دوباره نامزد می شوند؟

سیامک صفری، مجید صالحی و بهرنگ علوی دوباره نامزد می شوند؟