مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-01ورزشي

اعتراض به لیست نهایی کاندیداهای انتخابات دوچرخه سواری


برخی نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری نسبت به لیست نهایی کاندیداها اعتراض دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری قرار است 30 بهمن برگزار شود و وزارت ورزش نیز پس از ماه ها انتظار، روز دوشنبه اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده را اعلام کرد اما این لیست باعث اعتراض نفراتی شده که نام شان جزو کاندیداهای نهایی نیست.

بر اساس اعلام دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان، محمد بابایی، حمیدرضا پارسی منش، محمود ترابی گودرزی، افشین داوری لطف آبادی و محمد صانعی، پنج نامزد نهایی حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری هستند.

در انتخابات دوچرخه سواری 17 نفر ثبت نام کردند که در نهایت 31 شهریور سال جاری وزارت ورزش اعلام کرد که 10 نفر (محمد بابایی، سید رضا میرابوطالبی، حمیدرضا پارسی منش، محمود ترابی گودرزی، افشین داوری، رسول هاشم کندی اسدی، علی دادگر، محمد صانعی، بهمن محمدرضایی و عبدالرحمن قاسمی) تایید صلاحیت مدیریت شده اند.

در این میان اداره کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی نامه ای را به فدراسیون ها و مدیران کل ورزش و جوانان استان ها ابلاغ کرد مبنی بر این که کارکنان وزارت ورزش و جوانان برای کاندیداتوری باید موافقت بالاترین مقام وزارت ورزش و جوانان را اخذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به لیست نهایی کاندیداهای انتخابات دوچرخه سواری

اعتراض به لیست نهایی کاندیداهای انتخابات دوچرخه سواری