مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-01سياسي

صنایع استان مرکزی می تواند پشتیبان اقتصاد دریا باشد/ افتتاح 112 پروژه در خمین


اعتقاد داریم همان طور که استان مرکزی به همان اندازه که در دوران دفاع مقدس پشتیبان و معین جبهه و جنگ بود و به همین دلیل مورد تهاجم نیروی هوایی رژیم بعثی قرار گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص الائمه امروز در نشست شورای اداری استان که در بیت تاریخی امام برگزار شد اظهار کرد: امروز یکی از مهمترین و پر جلوه ترین اوراق کتاب قطور تاریخ اسلام ورق خورده و چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را در شرایطی گرامی میداریم که در میانه دهه پنجم انقلاب قرار داریم.

وی افزود: به فضل الهی و با مجاهدت مجاهدان و جانفشانی ایثارگران، شهدا و خانواده معظم آنها، انقلاب در شرایطی است که در عرصه هایی که پیش از پیروزی انقلاب در شرم آورترین شرایط قرار داشت، به پیشرفت رسیده است.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی در عرصه های علم و فناوری، دفاعی و امنیتی و.

بدون استثنا به برتری و پیشرفت های شگفت انگیزی داشته و استکبار جهانی و به ویژه نظام سلطه رسانه ای غرب نتوانسته با همه فریبکاری هایی که داشته و با استفاده از همه ابزارهای سخت و نرم در طول 44 سال گذشته این پیشرفت ها را پنهان کند.

مخلص الائمه با بیان اینکه در دهه فجر امسال یک هزار و 510 پروژه در بخش های مختلف استان به بهره برداری می رسد ادامه داد:  البته سیاست دولت کلنگ زنی و آغاز ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع استان مرکزی می تواند پشتیبان اقتصاد دریا باشد/ افتتاح 112 پروژه در خمین

صنایع استان مرکزی می تواند پشتیبان اقتصاد دریا باشد/ افتتاح 112 پروژه در خمین