مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-01سياسي

تسهیل گری، مشخصه بارز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی


مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشخصه بارز همکاران ما در مجموعه حراست وزارت متبوع و دستگاه های وابسته، تسهیل کردن امور و کارها و پاسخگو بودن است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشخصه بارز همکاران ما در مجموعه حراست وزارت متبوع و دستگاه های وابسته، تسهیل کردن امور و کارها و پاسخگو بودن است.

سید احمد هاشمی در جمع مدیران حراست دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان با بیان اهمیت جایگاه حراست در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: صیانت از مجموعه جمهوری اسلامی کارکرد و وظیفه اصلی حراست است.

وی اعتدال در تصمیم گیری، عدالت محوری، پاسخگویی و تسهیل گری را از رویکردهای حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مواجهه با پرسنل اداری و شهروندان بر شمرد و افزود: قانون، شرع و اخلاق چهارچوب و محور اقدامات و فعالیت های همکاران حراست وزارت متبوع است.

رییس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخورد با مفاسد اداری و اقتصادی را اولویت مهم این مرکز بیان کرد و گفت: مبنای کار و تصمیم گیری ها در این خصوص، اصول 12گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی در دولت سیزدهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل گری، مشخصه بارز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

تسهیل گری، مشخصه بارز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی