مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-01حوادث

مرگ 834 نفر به دلیل برق گرفتگی در سال 1400/ غیرفنی ها بیشترین قربانیان برق


رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با اشاره به اینکه بیشترین آمار برق گرفتگی مربوط به افراد غیرفنی است، گفت: در سال گذشته 834 نفر در کشور بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند که عمده این موارد به دلیل ناآگاهی و ناآشنا بودن افراد با اصول فنی این کار اتفاق افتاده است.

- رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با اشاره به اینکه بیشترین آمار برق گرفتگی مربوط به افراد غیرفنی است، گفت: در سال گذشته 834 نفر در کشور بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند که عمده این موارد به دلیل ناآگاهی و ناآشنا بودن افراد با اصول فنی این کار اتفاق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن صابری در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات پزشکی قانونی و شرکت توانیر که در هفته جاری انجام شد، گفت: با امضای این تفاهم نامه اطلاعات فنی حوادث برق گرفتگی گردآوری و بر مبنای فراوانی به دست آمده، اولویت ها مشخص و اقدامات مورد نیاز برای حوزه های مختلف مانند شهرداری ها، سازمان نظام مهندسی، آتش نشانی، ورزشگاه ها و .

تعریف می شود.

وی بخشی از کار در کاهش موارد برق گرفتگی را نیز اطلاع رسانی و آگاه سازی عنوان کرد و افزود: امضای این تفاهم نامه مبتنی بر مسئولیت اجتماعی صنعت برق کشور است چرا که تاکنون با توجه به الزامات قانونی، تفاهم نامه های مختلفی را با مراکز ذیربط از جمله ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 834 نفر به دلیل برق گرفتگی در سال 1400/ غیرفنی ها بیشترین قربانیان برق

مرگ 834 نفر به دلیل برق گرفتگی در سال 1400/ غیرفنی ها بیشترین قربانیان برق