مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-01حوادث

سرایدار حادثه انفجار گاز در مدرسه ملایر فوت کرد


سرایدار دبیرستان علامه حلی ملایر که روز سه شنبه هفته گذشته، چهارم بهمن ماه، بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز در نمازخانه مدرسه دچار سوختگی شده بود، - درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید بازیار ، خدمتگزار دبیرستان علامه حلی ملایر که بر اثر این انفجار دچار 60 درصد سوختگی شده و در بیمارستان سوانح سوختگی کرمانشاه بستری بود، شب گذشته بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر در پیامی درگذشت وی را به خانواده او و جامعه فرهنگی شهرستان ملایر تسلیت گفت.

مهدی عابدینی نیا در این پیام گفته است: خبر درگذشت همکار عزیزمان، خدمتگزاری دلسوز و فداکار مرحوم سعید بازیار موجب تأسف، تاثر و تالم شد.

وی ادامه داده است: آنچه مسلم است، روح این همکار پرتلاش و فداکار، نزد خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و قرین رحمت واسعه الهی خواهد بود چراکه عمر خویش را صادقانه وقف در راه خدمت به دانش آموزان کرد و با اخلاق انسانی و اسلامی خود، یادی نیکو در اذهان فرهنگیان شهرستان ملایر به جای گذاشت.

عابدینی نیا بیان کرده است: اینجانب عروج این همکار عزیز را به خانواده محترمش و عموم فرهنگیان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده واز درگاه ایزد منان برای روح آن عزیز سفرکرده رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان محترمش صبر و سلامتی مسأل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرایدار حادثه انفجار گاز در مدرسه ملایر فوت کرد

سرایدار حادثه انفجار گاز در مدرسه ملایر فوت کرد