مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-01سياسي

آسیب های اجتماعی دنیای امروز به دلیل ضعف در آموزش سواد رسانه است


دادستان یزد با اشاره به شکل آسیب های اجتماعی در جهان امروز گفت: عمده آسیب های اجتماعی که امروز جامعه با آن دست به گریبان است، به دلیل ضعف در آموزش سواد رسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حدادزاده پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی مربیان سواد رسانه ای با اشاره به هم افزایی در استان یزد در حوزه سواد رسانه اظهار داشت: اقداماتی که در این حوزه انجام شده، ایده خوبی بود که افراد با آموزش در این زمینه به سطحی از توانمندی برسند که بتوان از ظرفیت آنها در استان استفاده کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب ها در قوه قضاییه هیچ حوزه ای مهمتر از آموزش نیست، عنوان کرد: معتقدیم بیشترین مشکل در زمینه آسیب های اجتماعی از ضعف در آموزش و عدم اشراف به چالش ها و آسیب هایی است که ممکن است فرزندان ما از آن متاثر شوند.

وی ادامه داد: این موضوع را می توان در فتنه اخیر مشاهده کرد، بسیاری از سوژه های پرونده های دستگاه قضا وقتی چند روز از آن فضای ناآرام دور می شدند، اذعان می داشتند که در دنیایی دیگر غرق شده بودند و هر آنچه که می شنیدند یا می دیدند مبنای تحلیل آنها بوده و بر اساس آن عمل می کردند که خوب است این گفته ها مستندسازی شود تا در آسیب شناسی وقایع کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی دنیای امروز به دلیل ضعف در آموزش سواد رسانه است

آسیب های اجتماعی دنیای امروز به دلیل ضعف در آموزش سواد رسانه است