مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-01اقتصادي

از افزایش سرمایه آسیاتک تا افزایش سرمایه گذاری در حوزه Datacenter


سهامداران مجموعه انتقال داده های آسیاتک در مجمع عمومی فوق العاده، با افزایش سرمایه شرکت از 200 میلیارد تومان به 300 میلیارد تومان، از محل سود انباشته موافقت کردند.

- سهامداران مجموعه انتقال داده های آسیاتک در مجمع عمومی فوق العاده، با افزایش سرمایه شرکت از 200 میلیارد تومان به 300 میلیارد تومان، از محل سود انباشته موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آسیاتک، مجمع عمومی فوق العاده آسیاتک در یازدهم بهمن ماه سال 1401 با موضوع افزایش سرمایه شرکت برگزار شد.

مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک با ارائه گزارشی از عملکرد فنی و مالی شرکت طی ماه های اخیر و برنامه های آتی اعلام کرد: سرمایه شرکت از 200 میلیارد تومان به 300 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به سهام آسیاتک در شرکت های زیرمجموعه پرداخت و گفت: اکنون 67 درصد از سهام مجموعه رایمون مدیا، 100 درصد از سهام عصر داده های آسیاتک، 51 درصد از سهام داده های ابری امین آسیا و 67.

7 درصد از داده پردازی معتمد تیس به آسیاتک تعلق دارد.

مدیرعامل آسیاتک با اشاره به بازار جهانی خدمات مرکز داده، افزود: هدف از افزایش سرمایه در حوزه Datacenter کاهش 25 تا 30 درصدی خروج ارز از کشور در حوزه خرید اینترنت و نگهداری محتوا در کشور و افزایش رضایت صاحبان سرورها و تولیدکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش سرمایه آسیاتک تا افزایش سرمایه گذاری در حوزه Datacenter

از افزایش سرمایه آسیاتک تا افزایش سرمایه گذاری در حوزه Datacenter