مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-01اقتصادي

افتتاح پروژه سولفوناسیون ماده اولیه صنایع شوینده در زنجان


رییس شرکت پدیده شیمی غرب استان زنجان گفت: پروژه سولفوناسیون شرکت پدیده شیمی (غرب) با ظرفیت 100 هزار تن تولید مواد اولیه صنایع شوینده در استان در حال ساخت و توسعه است.

- ایسنا/زنجان رییس شرکت پدیده شیمی غرب استان زنجان گفت: پروژه سولفوناسیون شرکت پدیده شیمی (غرب) با ظرفیت 100 هزار تن تولید مواد اولیه صنایع شوینده در استان در حال ساخت و توسعه است.

بابک باباجان زاده عصر امروز (12 بهمن ماه) در مراسم افتتاح پروژه سولفوناسیون در زنجان، با اشاره به میزان سرمایه گذاری انجام شده در فازهای 1 و 2 این شرکت تولیدی، اظهار کرد: 3 هزار میلیارد ریال به همراه 5 میلیون دلار به صورت ارزی در این بخش سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت ابنیه سالن های تولیدی و انبار مربوط به فازهای 1 و 2 مجموعه، از سال 1399 با مشارکت شرکت پدیده پایدار صنعت ساختمان آغاز شد، ادامه داد: تامین و ساخت تجهیزات و ماشین آلات فاز 1، با مشارکت پیمانکاران ایرانی مستقر در استان زنجان از نیمه دوم سال 1399 آغاز به کار کرد و از مهرماه امسال بهره برداری از فاز یک آغاز شد.

این فعال صنعتی ادامه داد: همچنین تامین تجهیزات و ماشین آلات فاز 2 نیز با مشارکت پیمانکار چینی از ابتدای سال 1400 آغاز شده و روند اجرایی آن در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه سولفوناسیون ماده اولیه صنایع شوینده در زنجان

افتتاح پروژه سولفوناسیون ماده اولیه صنایع شوینده در زنجان