مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-01سياسي

کوهنوردان توجه کنند؛ استفاده از پناهگاه جنوبی قله دماوند به شرط هماهنگی


فدراسیون کوهنوردی اعلام کرد که درب پناهگاه کوهنوردی بارگاه سوم جبهه جنوبی قله دماوند بسته بوده و استفاده از این مکان با هماهنگی قبلی با قرارگاه مرکزی قله دماوند-پلور امکان پذیر است.

- فدراسیون کوهنوردی اعلام کرد که درب پناهگاه کوهنوردی بارگاه سوم جبهه جنوبی قله دماوند بسته بوده و استفاده از این مکان با هماهنگی قبلی با قرارگاه مرکزی قله دماوند-پلور امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون کوهنوردی اعلام کرد که کمیته پناهگاه های فدراسیون ضمن اعلام آمادگی برای خدمت رسانی به مراجعین، از کلیه کوهنوردان درخواست دارد با توجه به شرایط آب و هوایی زمستان و تهدیدات این فصل، موارد زیر را مد نظر خود قرار دهند.

توصیه ها و تمهیدات 1- پیرو بخشنامه های ابلاغی فدراسیون، یادآوری می گردد جهت صعود به قلل مرتفع کشور، گذراندن دوره های پایه زیر از ملزومات صعود است.

1)کارآموزی کوهپیمایی 2) کارآموزی سنگنوردی 3) کارآموزی برف 4) مقدماتی پزشکی کوهستان 5) ناوبری کار با نقشه و قطب نما و جی پی اس 2ـ با هماهنگی هیأت های کوهنوردی استانی مبدا و با اطلاع مدیران قرارگاه ها و پناهگاه های این فدراسیون وارد مناطق کوهستانی کشور شوید.

نظر به ملاحظات ایمنی جهت حفظ و نگهداری و استفاده بهینه از قرارگاه های کوهستانی، درب پناهگاه کوهنوردی بارگاه سوم جبهه جنوبی قل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنوردان توجه کنند؛ استفاده از پناهگاه جنوبی قله دماوند به شرط هماهنگی

کوهنوردان توجه کنند؛ استفاده از پناهگاه جنوبی قله دماوند به شرط هماهنگی