مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-01اقتصادي

ذخایر کافی کالای اساسی برای تأمین نیاز شب عید و ماه رمضان داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز شاهپور علایی مقدم در نشست خبری به مناسبت دهه فجر از کافی بودن ذخایر کشور برای تأمین نیاز های مردم در ماه مبارک رمضان و شب عید خبر داد و اظهار کرد: - معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه به اندازه کافی ذخایر انواع کالای اساسی در کشور داریم و هیچ نگرانی ای بابت تأمین این کالا ها نداریم، گفت: تولید برنج امسال 500 هزار تن افزایش داشت و 146 درصد هم افزایش واردات نسبت به سال گذشته داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز شاهپور علایی مقدم در نشست خبری به مناسبت دهه فجر از کافی بودن ذخایر کشور برای تأمین نیاز های مردم در ماه مبارک رمضان و شب عید خبر داد و اظهار کرد: ذخایر در انواع کالا های اساسی از جمله مرغ، گوشت، تخم مرغ، میوه و سایر کالا ها به حد کافی است و هیچ نگرانی از بابت تأمین وجود ندارد.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی افزود: تولیدات کشاورزان به اندازه کافی است و بخش زیادی از آن از محل تولید داخل و در صورت نیاز از واردات تأمین شده و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

چرا ثبت سفارش برنج ممنوع شدعلایی مقدم در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا ثبت سفارش برنج ممنوع شده است، گفت: امسال تولید داخل 500 هزار تن افزایش یافته یعنی از 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر کافی کالای اساسی برای تأمین نیاز شب عید و ماه رمضان داریم

ذخایر کافی کالای اساسی برای تأمین نیاز شب عید و ماه رمضان داریم