مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:502023-02-01سياسي

کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی در کشور عراق برگزار می شود


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از برگزاری کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی در کشور عراق خبر داد و گفت: این کنفرانس با حضور 500 نفر از علما و روحانیون عراقی و 30 نفر از علمای ایرانی و سایر کشورهای همسایه برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، امروز،( 12 بهمن ) در مراسم تجلیل از همیاران کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی در سنندج، با قدردانی از هم افزایی ادارات سطح استان کردستان در برگزاری کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی گفت: این هم افزایی زمینه ساز رضایت و خشنودی مردم نیز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس در کردستان به عنوان استان پایلوت برگزار شد، افزود: تعداد قابل توجهی از فرهیختگان داخلی و خارجی را در این کنفرانس گردهم آوردیم که این حضور نخبگان داخلی و خارجی، پیام همدلی و همصدایی ایران و کشورهای همسایه در مسیر تقویت وحدت اسلامی را برای جهانیان داشت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزاری اولین اجلاسیه منطقه ای وحدت اسلامی به میزبانی کردستان را تجربه موفقی دانست و بیان کرد: این تجربه موفق موجب شد تا ما برای خارج از کشور الگوگیری کنیم.

وی از برگزاری کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی در کشور عراق خبر داد و گفت: این کنفرانس با حضور 500 نفر از علما و روحانیون عراقی و 30 نفر از علمای ایرانی و سایر کشورهای همسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی در کشور عراق برگزار می شود

کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی در کشور عراق برگزار می شود