مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 23:202023-02-01ورزشي

مشعل داران دهمین المپیاد ورزش محلات مشخص شدند


شورای هماهنگی المپیاد نام نفرات برگزیده خود را برای حمل مشعل دهمین دوره از المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد و قرائت سوگندنامه داوران و ورزشکاران مشخص کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در نشست شورای هماهنگی المپیاد ورزش محلات که با حضور پورسلمانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، دهقان معاون توسعه ورزش بانوان و محمدرضا ربانی معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مشعل داران و قرائت کنندگان سوگندنامه داوران و ورزشکاران دهمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی مشخص شدند.

در این نشست مقرر شد؛ حمل مشعل توسط یوسف قرشی ورزشکار هییت اسکواش آغاز و در ادامه راه مشعل به دستان مهدیه خاکباز از ورزشکاران و جانبازان معلول در تیم بسکتبال با ویلچر سپرده شده و در نهایت مشعل دهمین المپیاد ورزش محلات توسط سحر کرجی مربی تیم ملی کاراته از هیئت کاراته استان روشن شود.

در این نشست همچنین محمد جعفرپور داور بین المللی هیئت پهلوانی و زورخانه ای به عنوان قرائت کننده سوگند داوران و مصطفی صابری از ورزشکاران هیئت بدنسازی و پرورش اندام به عنوان قرائت کننده سوگند ورزشکاران نیز معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل داران دهمین المپیاد ورزش محلات مشخص شدند

مشعل داران دهمین المپیاد ورزش محلات مشخص شدند