مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-02سياسي

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان راه اندازی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با هدف پایش تجاوز و تعدی به حریم عرصه های ملی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان همزمان با دهه فجر راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل مصدقی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با هدف پایش تجاوز و تعدی به حریم عرصه های ملی و دولتی و صدور مجوزهای مرتبط با زمین در استان طی دهه فجر راه اندازی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: تخلفات و تجاوز به عرصه های ملی و دولتی، به صورت برداشت های هوایی توسط ماهواره های هوشمند در این سامانه ثبت و رصد و نسخه ای از آنها به مراجع نظارتی کشور و استان ارسال می شود.

وی ادامه داد: در این سامانه تمام لایه های اطلاعاتی مربوط به راه ها و مجتمع های خدماتی رفاهی مرتبط با شرح وظایف اداره کل بارگذاری شده و پس از تعیین مسئول استانی تحت نظر مراجع نظارتی کشور، نام کاربری برای واحدهای شهرستانی اخذ شد.

مصدقی ادامه داد: مراجع اصلی صدور استعلام این سامانه، ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و شهرسازی، محیط زیست و امور اراضی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: در مرحله آزمایشی این سامانه، دو مورد تخلف شناسایی و برای رسیدگی به شهرستان ها ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان راه اندازی می شود

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان راه اندازی می شود