مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-02بين الملل

ادامه تلاش قطر برای همگرایی ایران و غرب در مذاکرات


ماجد الانصاری سخنگوی وزارت امور خارجه قطر چهارشنبه شب بر تداوم نقش دوحه برای نزدیک کردن دیدگاه ها میان ایران و کشورهای غربی در مذاکرات هسته ای تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری العربی الجدید ، الانصاری درباره سفر اخیر محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر قطر به ایران گفت: تاکنون هیچ ترتیبی برای آغاز دور جدید مذاکرات بین ایران و طرف های غربی در خصوص برنامه هسته ای ایران وجود ندارد.

وی افزود: اما میانجی گری قطر برای ارائه پیشنهادات در تسهیل بازگشت طرف ها به مذاکره ادامه دارد و ایفای این نقش دوحه نیز تا امضای توافق هسته ای که ضامن امنیت و صلح در منطقه است، متوقف نخواهد شد.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر روز یکشنبه در نشست خبری با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: روابط ایران و قطر برای استقرار و ثبات منطقه ای حائز اهمیت است؛ چه در زمینه رایزنی های سیاسی و اقتصادی و زمینه های مختلفی که درباره روابط میان دو ملت است.

وزیر خارجه قطر افزود: کشور و رهبری قطر همواره به دنبال افزایش هر چه بیشتر روابط میان کشورهای منطقه با ایران است.

با توجه به روابط همسایگی و تاریخی که میان این کشورها وجود دارد کار ما همیشه بر اساس خوش بینی و عدم ناامیدی صورت می گیرد آل ثانی بیان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تلاش قطر برای همگرایی ایران و غرب در مذاکرات

ادامه تلاش قطر برای همگرایی ایران و غرب در مذاکرات