مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-02سياسي

انتقاد صریح فرماندار فردیس از شورای شهر/ مدیریت شهری به وعده خود عمل نکرد


مقرر شده بود که مدیریت شهری فردیس 10 قطعه زمین برای ساخت مدرسه در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد که تا به امروز پس از گذشت 7 ماه مصوب نشده است! تعلل شهرداری فردیس در این خصوص قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، خداداد کاشفی، فرماندار فردیس در آیین افتتاح پروژه های آموزشی-پرورشی کشور و 17 پروژه استان البرز در مدرسه خیرساز بهسود در فردیس که هم اکنون در حال برگزاریست، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه، بر لزوم همت و تلاش مضاعف برای رفع مشکلات استان البرز و شهرستان  فردیس تاکید کرد و گفت: برای جبران عقب ماندگی ها همت و تلاش مضاعف لازم است.

باید در شهرستان لیگ خدمت شکل بگیرد و به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

   وی با اشاره به فقر سرانه های آموزشی در استان البرز، گفت: فردیس آخرین شهرستان در سرانه های آموزشی است که تلاش همه جانبه ای برای ارتقای سرانه های آموزشی در استان البرز و فردیس شکل گرفته است؛ در این راستا ابتدا احداث  100 مدرسه برنامه ریزی شد و در نهایت با پیگیری استاندار البرز  برای جبران کمبود سرانه ها در استان، ساخت بیش از 200 مدرسه  در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار فردیس ضمن اشاره به مشکل تامین زمین برای ایجاد سرانه ها در شهرستان، گفت: متاسفانه  مجموعه مسکن و شهرسازی که متولی تامین زمین و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد صریح فرماندار فردیس از شورای شهر/ مدیریت شهری به وعده خود عمل نکرد

انتقاد صریح فرماندار فردیس از شورای شهر/ مدیریت شهری به وعده خود عمل نکرد