مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-02سياسي

تسهیل یا محدودترکردن خروج زنان از کشور؟


برخی معتقدند اکثر نمایندگان مرد هستند و تاخیر رسیدگی به لایحه زنان و حتی تصویب برخی از مفاد آن به دلیل همین مخالفت مردان است.

الهام آزاد در واکنش به این اظهارنظر منتقدان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از هم میهن، رییس فراکسیون زنان مجلس خبر منتشر شده درباره تهیه طرحی در مجلس مبنی بر اینکه خروج بانوان از کشور باید با اذن سرپرست باشد، شایعه ای بیش ندانست و حتی در اظهاراتی ادعا کرد که دولت و مجلس به دنبال تسهیل خروج زنان از کشور و مقابله با هرگونه سوء رفتار با زنان ایرانی هستند.

حال باید منتظر ماند تا لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در مجلس بررسی شود تا ابعاد و زوایای پنهان و آشکار آن مشخص شود.

 دوشنبه 10 بهمن امسال خبری به نقل از سیدکاظم دلخوش، سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس درباره موضوع مورد بحث این کمیسیون در خبرگزاری فارس منتشر شد.

طبق این خبر، سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفته بود: طبق مصوبه این کمیسیون، خروج بانوان از کشور باید با اذن سرپرست باشد، مگر در موارد خاص که با حکم دادگاه انجام می شود.

همچنین خبرگزاری فارس نوشت: براساس مصوبه کمیسیون قضایی از این پس خروج بانوان از کشور باید با اذن سرپرست باشد، مگر در موارد خاص که با حکم دادگاه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل یا محدودترکردن خروج زنان از کشور؟

تسهیل یا محدودترکردن خروج زنان از کشور؟