موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-02ورزشي

شوک دو دروازه بان به استقلال و مس/ تساوی آبی پوشان در نیمه اول


نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دروازه بانان هر دو تیم روی گل های رد و بدل شده اشتباه داشتند که سهم گلر استقلال بیشتر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز دوم از هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 17 امروز پنجشنبه با دیدار تیم های مس کرمان و استقلال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

در این دیدار علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قائدی، محمد محبی و ارسلان مطهری برای استقلال به میدان رفتند.

هنوز بازی سروشکل مناسبی به خود نگرفته بود که علیرضا رضایی شوکی بدی را به آبی پوشان وارد کرد.

دروازه بان استقلال که در غیاب حسینی مصدوم چند هفته ای است از دروازه آبی پوشان محافظت می کند در دقیقه 9 برای دفع توپ دچار اشتباه شد و توپ او به معین عباسیان برخورد کرد و این بازیکن به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

استقلال بعد از این گل تلاش کرد بازی را در کنترل داشته باشد اما تیم کرمانی دست و پا بسته نبود و حملاتی را روی دروازه مهمان تهرانی پی ریزی کرد اما در یک ضد حمله مهدی قایدی کار را به تساوی کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک دو دروازه بان به استقلال و مس/ تساوی آبی پوشان در نیمه اول

شوک دو دروازه بان به استقلال و مس/ تساوی آبی پوشان در نیمه اول