مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:102023-02-02سياسي

رییسی: آینده «سفره مردم» را بسیار روشن می بینیم


به ما پیغام می دهند از کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی و دیگر نقاط که نادرست عمل کرده اند و در حق ملت ایران درست عمل نکردند و حالا می گویند بیایید با هم حرف بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در اجتماع مردم شهرستان ری در صحن حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، با تبریک اعیاد رجب و ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا و کسانی که برای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مجاهدت کردند، گفت: از مردم شریف شهر ری برای میزبانی زائران و مجاوران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و حضور مستمر در کنار رهبری و دفاع از ارزشهای اسلامی، قدردانی می کنم.

رییس جمهور با بیان اینکه به گواه تاریخ مردان و زنان بزرگی در این خطه رشد کردند که در گسترش دین و معارف الهی تاریخ ساز و به چهره های ماندگار انقلاب اسلامی تبدیل شدند، افزود: نه فقط شهر ری بلکه کشور و حتی عالم اسلام به این افراد افتخار می کند.

رییسی خاطرنشان کرد: امروز در شرایط خاصی هستیم و باید به ظرفیت های بسیار کشور، از جمله نیروی انسانی متراکم وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ارزش ها توجه کنیم.

رییس جمهور با بیان اینکه امام خمینی (ره) پرچم استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را برافراشتند و نظامی بر پایه دین و ارزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: آینده «سفره مردم» را بسیار روشن می بینیم

رییسی: آینده «سفره مردم» را بسیار روشن می بینیم