مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:452023-02-02اقتصادي

هشت کارآفرین برتر خراسان رضوی تجلیل شدند


هشت کارآفرین برتر خراسان رضوی در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر این استان طی مراسمی همزمان با دهه فجر تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، 56 بنگاه اقتصادی و کارآفرین در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر خراسان رضوی شرکت کرده اند که از بین آنان هشت نفر به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در این همایش اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان با هدف تحول، نوآوری و رونق اقتصادی توسط کارآفرینان برگزار شده است، چراکه هدف گذاری در این کشور بر مبنای توسعه کارآفرینی، بنگاه داری و اشتغالزایی و تولید با محوریت بخش خصوصی است.

محمدامین بابایی افزود: منتخبین چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر خراسان رضوی الگویی برای جوانان در فرهنگ کار و کارآفرینی هستند و می توانند منشا تحول و توسعه در کشور باشند، لازمه تقویت روحیه کارآفرینی در بین آحاد جامعه ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخشهای صنعت، کشاورزی و خدمات و ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار است.

وی هم افزایی و مشارکت کارآفرینان را موثر در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی دانست و افزود: لازم است حامیان کارآفرینی به مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای برنامه های کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت کارآفرین برتر خراسان رضوی تجلیل شدند

هشت کارآفرین برتر خراسان رضوی تجلیل شدند