مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 00:002023-02-02سياسي

اعضای دولت در سختی ها در کنار مردم هستند


معاون پارلمانی رییس جمهور، با بیان اینکه اعضای دولت در همه سختی ها و مشکلات، همراه و در کنار مردم هستند، گفت: در زلزله ای که در خوی رخ داد همان شب وزیر کشور، - رییس هلال احمر و مسئولین مربوطه در محل حادثه حاضر شدند و در کمتر از پنج ساعت آوار برداری انجام شد و کسی زیر آوار نماند و دولت همه توان خود را به کار گرفته تا مشکلات مردم زلزله زده را برطرف کند.

سید محمد حسینی، پنجشنبه 13 بهمن ماه، با حضور در جمع مردم لیلان و روستاهای اطراف در مسجد جامع این شهر با تبریک ایام الله دهه فجر و با ابلاغ سلام گرم و صمیمی آیت الله رییسی گفت: دولت سیزدهم، دولتی مردمی، تحول گرا و عدالت محور است که خدمت خالصانه و صادقانه به مردم را در پیش گرفته و در یک سال و نیم گذشته به رغم تمامی موانع و کارشکنی های دشمنان و بدخواهان، اقدامات متعدد و متنوعی را برای رفع مشکلات مردم انجام داده و این روند با قوت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دولت مردمی در کنار توجه به مسائل روزمره و جاری مردم، پروژه های بزرگی را در عرصه های مختلف صنعتی، معدن، نفت و گاز آغاز کرده است که در میان مدت و بلند مدت آثار و برکات آن شامل حال مردم خواهد شد.

حسینی گفت: در ایام دهه فجر هزاران پروژه در نقاط مختلف کشور به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و همه این تلاش ها نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای دولت در سختی ها در کنار مردم هستند

اعضای دولت در سختی ها در کنار مردم هستند