مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-03سياسي

اولین بازارچه خرده فروشی پیشین در دهه فجر افتتاح می شود


مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان افتتاح اولین بازارچه خرده فروشی در مرز پیشین باهدف تأمین معیشت مرزنشینان را ‏یکی از دستاوردهای چهل وچهارمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

- مبین علی میر در گفتگو با این نقشه دشمن محقق نشد‎.

‎ این مقام مسئول در ادامه به افتتاح اولین بازارچه خرده فروشی در بازارچه مرزی پیشین اشاره کرد و گفت: هم زمان با چهل و چهارمین طلیعه فجر ‏انقلاب اسلامی این اتفاق خوشایند رقم خواهد خورد تا علاوه بر تأمین معیشت مرزنشینان بتوانیم با توزیع عادلانه درآمد برای مرزنشین ‏امنیت پایدار ایجاد کنیم.

‏ وی تصریح کرد: در آینده ای نه چندان دور نیز بازارچه خرده فروشی مرزی در ریمدان و کهک به بهره برداری خواهند رسید و این مهم نویدی برای مرزنشینان و افزایش صادرات و واردات از این استان است.

‏ مدیر بازارچه های مرزی استان اظهار کرد: بازارچه های خرده فروشی برای تأمین معاش مرزنشینان راه اندازی شده و مرزنشینان ‏می توانند هر هفته تا سقف 400 دلار بدون تشریفات گمرکی اقدام به تجارت کنند که کالاهای وارداتی شامل 120 قلم کالا از پاکستان و دربرگیرنده میوه های گرمسیری، برنج، البسه و 000 است، همچنین می توانند کالاهایی را از استان نیز صادر کنند که این ظرفیت برای مرزنشینان در شعاع 50 کیلومتری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بازارچه خرده فروشی پیشین در دهه فجر افتتاح می شود

اولین بازارچه خرده فروشی پیشین در دهه فجر افتتاح می شود