مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-03فرهنگي

«شما حواست کجاست؟»


«دیالوگی در فیلم «سربه مهر» است که پسر به دختر می گفت: «شما حواست کجاست؟» هادی مقدم دوست در تمام آثارشان چه آن هایی که کارگردانی کرده است و چه آثاری که فیلمنامه را به صورت مشترک با کارگردان نوشته است، - دیالوگی در فیلم سربه مهر است که پسر به دختر می گفت: شما حواست کجاست؟ هادی مقدم دوست در تمام آثارشان چه آن هایی که کارگردانی کرده است و چه آثاری که فیلمنامه را به صورت مشترک با کارگردان نوشته است، حواس و دغدغه اش را به طور کامل متمرکز بر همان چیزی می گذارد که مخاطب در فیلم می بینید.

همزمان با اکران فیلم سینمایی عطرآلود در سینمای رسانه (پردیس ملت) متنی پیرامون کارنامه هنری هادی مقدم دوست در اختیار ایسنا قرار گرفته، که بخشی از آن در بالا بدان اشاره شد و بقیه در ادامه می آید: هادی مقدم دوست فیلم سینمایی عطرآلود را پس از هفت سال کارگردانی کرده است و برای چهارمین بار در جشنواره 41 فجر حاضر می شود.

همین مساله باعث شد که مروری بر کارنامه کاری این هنرمند داشته باشیم.

تا چندی پیش مخاطب سینمای ایران هادی مقدم دوست را به عنوان فیلمنامه نویس می شناخت و هر زمان که از او نامی به میان می آمد، خاطره های خوشی که از فیلم هایی چون بی پولی و سریال تلویزیونی وضعیت سفید داشت، برایش زنده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شما حواست کجاست؟»

«شما حواست کجاست؟»