مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-03سياسي

صداوسیمای ما باید نگاهی انقلابی تر و جهادی تر داشته باشد


صداوسیمای ما باید نگاهی انقلابی تر و جهادی تر داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در آیین افتتاحیه پروژه های فنی صدا وسیما مازندران (اچ دی سازی) با تبریک ایام دهه فجر و مناسبت های ماه رجب، اظهار کرد: حدود 14 هزار روحانی، عالم و فاضل در استان و حوزه علمیه قم و مشهد داریم که ظرفیت عظیمی هستند، مساجد، تکایا و حسینیه های ما برگ های زرین و سرمایه فرهنگی هستند.

وی افزود: در کنار سرمایه های فرهنگی سرمایه های علمی و مراکز علمی فراوان مردمی کاملا معتقد داریم که نشان از نگاه فرهنگی، ولایی و ارزشی است که در این استان حاکم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ارائه 4هزار و 600 سند املاک دوران پهلوی به مردم نوشهر و تبدیل آن به اسناد ملت، گفت: این اقدامی بود که در دهه فجر امسال زیر سایه این انقلاب انجام شد، در انقلاب املاک غصبی پس داده شد، آن هم در قالب اسناد قابل اتکا که اگر مردم خودشان بخواهند این سندها را دریافت کنند زمانبر و هزینه بر است.

محمدی لایینی اضافه کرد: وقتی یک مسوول بالادستی در استان حضور پیدا می کند باید درباره کم و کسری ها صحبت کنیم من فکر نمی کنم این مرکزی که داریم در شان مردم استان با این سابقه باشد، می گویند چرا در تصویرهای شبکه مازندران ضعف وجود دارد، بارها شنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیمای ما باید نگاهی انقلابی تر و جهادی تر داشته باشد

صداوسیمای ما باید نگاهی انقلابی تر و جهادی تر داشته باشد