مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-03سياسي

جهان نیازمند سبک زندگی و مدیریت حضرت علی (ع) است


امروز جهان از همه زمان ها بیشتر به سیره و سبک زندگی حضرت علی (ع) نیازمند و عواطف انسانی جهانیان تشنه سبک مدیریت اسلامی آن حضرت است.

- بندرعباس - امام جمعه قشم گفت: امروز جهان از همه زمان ها بیشتر به سیره و سبک زندگی حضرت علی (ع) نیازمند و عواطف انسانی جهانیان تشنه سبک مدیریت اسلامی آن حضرت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز در این روزهای جشن و سرور، جامعه اسلامی از ولادت معجزه آسای مولای متقیان حضرت علی (ع) که در جهان بشریت همتا ندارد و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خوشحال و خرسند است.

وی ادامه داد: همانطوری که در اشعار و روایات، شعرا، خطابا و و اولیا الهی (ع) آمده و به آنها اشاره شده است، وقتی تمامی آنها به ولادت امیرالمومنین علی (ع) می رسیدند دچار یک تحیر و شگفت زدگی می شدند، خدا مریمش را از بیتش خارج کرد تا عیسی (ع) را به دنیا بیاورد، اما فاطمه بنت اسدش را در خانه اش جا داد تا علی (ع) به دنیا بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان نیازمند سبک زندگی و مدیریت حضرت علی (ع) است

جهان نیازمند سبک زندگی و مدیریت حضرت علی (ع) است