مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-03سياسي

انقلاب اسلامی الگوی تمام نهضت های آزادیخواه جهان شده است


انقلاب اسلامی امروز به الگویی برای تمام نهضت های آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های این هفته نمازجمعه اظهار داشت: انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش ها با اتکا بر مشارکت و همراهی مردم است که توانست با قدرت و صلابت هر چه تمام تر، در برابر همه توطئه ها، تحریم ها و کارشکنی های استکبار و قدرت های شیطانی ایستادگی کرده و دستاوردهای بزرگ و پرافتخاری را به ارمغان آورد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد فرا رسیدن 13 رجب میلاد با سعادت حضرت مولی الموحدین علی علیه السلام و روز پدر وایام البیض را تبریک گفت و افزود: حضرت علی (ع) نماد تمام فضائل الهی در یک انسان و گنجینه ای ارزشمند برای رسیدن به کمال است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه امام علی (ع) تنها متعلق به جهان اسلام نیست، تصریح کرد: حضرت علی (ع) متعلق به تمام بشریت در جهان است و هرکسی پیرو آن حضرت باشد، زمینه سعادت و کمال آن در دنیا و آخرت فراهم می شود.

ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه حضرت علی (ع) نمادی از انسان کامل و الگوی مناسبی برای نسل جوان در تمام امور زندگی محسوب می شود و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوی در جامعه یک ضرورت است، افزود: جامعه ما به اخلاق و سیره علوی نیاز ضروری دارد و بهترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی الگوی تمام نهضت های آزادیخواه جهان شده است

انقلاب اسلامی الگوی تمام نهضت های آزادیخواه جهان شده است