مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-03سياسي

کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند


جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

- ایسنا/اردبیل جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

در این مراسم که با حضور رییس و جمعی از معاونان، مدیران و جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد، شرکت کنندگان با اهدای گل، عطرافشانی و قرائت فاتحه و زیارت نامه شهدا، از مقام شامخ شهدای انقلاب و رشادت های آنان تجلیل کردند و یادشان را گرامی داشتند.

در این مراسم رییس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر افزود: شهیدان سندهای افتخار و ارمغان آورنده عزت، آزادی، استقلال در کشور و ملت هستند.

مهران اوچی اردبیلی اظهار کرد: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد به همین خاطر همه ما مدیون آنان هستیم و باید همان گونه که شهدا برای اهداف کشور تلاش کردند ما نیز باید با بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، آرمان های شهدای گرانقدر و با وحدت و مدیریت جهادی برای تحقق اهداف و سرافرازی کشور تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند

کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند