مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 22:502023-02-03سياسي

شهادت بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی در شمال غرب کشور


بسیجی داوود جاودانیان از گردان امام حسین(ع) تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در حین انجام ماموریت در منطقه مرزی شمال غرب به شهادت رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بسیجی داوود جاودانیان از گردان امام حسین(ع) تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در حین انجام ماموریت در منطقه مرزی شمال غرب به شهادت رسید.

صبح امروز بسیجی داوود جاودانیان از گردان امام حسین (ع) تیپ 48 فتح حین انجام وظیفه در مرزهای شمال غربی کشور به شهادت رسید.

شهید جاودانیان اهل روستای کَت از شهرستان بهمیی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

روابط عمومی تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت پایدار، داوود جاودانیان صبح یکشنبه 16 بهمن از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از مقابل کنگره سرداران و شهدای استان تا گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام روز دوشنبه 17 بهمن ماه، از ساعت 9 صبح در شهر لیکک به سمت روستای کت در شهرستان بهمیی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم شبی با شهید داوود جاودانیان شهید مدافع امنیت فردا شب (15 بهمن 1401 ) بعد از نماز مغرب و عشا در محل کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد واقع در یاسوج _ جنب میدان امام حسین (ع ) برگزار می شود و از عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی در شمال غرب کشور

شهادت بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی در شمال غرب کشور