مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 01:302023-02-03بين الملل

عزم ایران برای تقویت روابط همه جانبه با ونزوئلا


وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه ونزوئلا، بر عزم کشورمان برای تقویت روابط با ونزوئلا در تمامی زمینه ها و بدون هرگونه محدودیتی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که در دومین گام از سفر منطقه ای خود به آمریکای لاتین، پس از نیکاراگوا به ونزوئلا سفر کرده است، روز جمعه در کاراکاس با ایوان جیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا دیدار و در خصوص موضوعات مورد اهتمام دو کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تبریک مجدد به مناسبت انتصاب وزیر خارجه ونزوئلا، بر عزم کشورمان برای تقویت روابط با ونزوئلا در تمامی زمینه ها و بدون هرگونه محدودیتی تاکید کرد.

دکتر امیرعبداللهیان با تاکید بر خواست مقامات عالیه دو کشور در زمینه تلاش هماهنگ و هم افزا برای بی اثر کردن تحریم های غیر عادلانه علیه ملت های دو کشور، ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن توافقات فی مابین را مورد تصریح قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان از تلاش های منتهی به عملیاتی شدن برخی طرح های و پروژه های مورد نظر دو کشور ابراز خرسندی کرد.

دکتر امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به جنگ اوکراین، تحولات مرتبط با آن را نشانه ای از بهره برداری صرف برخی قدرت ها از حقوق بشر و استفاده ابزاری از آن علیه برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم ایران برای تقویت روابط همه جانبه با ونزوئلا

عزم ایران برای تقویت روابط همه جانبه با ونزوئلا