مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-04دانش

طهرانچی سالروز ولادت حضرت علی (ع) تبریک گفت


رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،  محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز بزرگداشت پدر را تبریک گفت.

در متن پیام  طهرانچی آمده است: با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبرخاتم (ص) و اهل بیت ‏کرامش ‏که چراغ راه بشریت ‏اند.

پیامبر گرامی اسلام(ص): من شهر علم هستم و علی علیه السلام دروازه آن، هر کس که آهنگ شهر کند باید که از دروازه آن وارد شود.

فرارسیدن سیزدهم رجب، این ماه رحمت و برکت و استجابت دعا و سالروز میلاد فرخنده امیرمومنان، حضرت علی (علیه السلام) و روز بزرگداشت پدر را به همه آقایان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می‏گویم.

بی شک امام علی (ع)، نمونه ای از یک انسان کامل و خدا ترس است که نشان داد راه سعادت دنیوی و اخروی هر فردی پرهیز از هوای نفس و حرکت در مسیر اخلاق فردی و اجتماعی است.

زندگی امیرالمومنین، سرشار از پند و عبرت و آموزش برای همه انسانهاست؛ شجاعت، صداقت، عدالت، مردم‏داری و ایثار امام اول شیعیان گویای این موضوع است که ایشان به درستی در مکتب اسلام رشد یافت و به عنوان یاور راستین حضرت محمد (ص) شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی سالروز ولادت حضرت علی (ع) تبریک گفت

طهرانچی سالروز ولادت حضرت علی (ع) تبریک گفت